Welke maatregelen zijn van toepassing tijdens mijn bezoek?
Er zijn geen restricties meer. Je hoeft geen CST voor te leggen en het dragen van een mondmasker is ook niet meer verplicht.
Indien je een andere vraag hebt, kan je steeds contact opnemen met onze klantendienst via 057 46 86 86 of aquapark@bellewaerde.be. Wij proberen je zo snel mogelijk te voorzien van een antwoord.
Welke maatregelen zijn van toepassing tijdens mijn bezoek?
Er zijn geen restricties meer. Je hoeft geen CST voor te leggen en het dragen van een mondmasker is ook niet meer verplicht.
Wanneer kan Bellewaerde Aquapark heropenen?
Naar aanleiding van de recente maatregelen van de federale overheid, kan Bellewaerde Aquapark heropenen op zaterdag 29/01/22.
Ik heb al een ticket gekocht. Wat nu?
Indien je een bezoek heeft geboekt aan Bellewaerde Aquapark tijdens de sluitingsperiode en jouw tickets zijn niet meer geldig, dan worden deze automatisch verlengd tot 30/03/22. Je kan de barcodes op je tickets hergebruiken, zelfs als je al een reservering gemaakt tijdens de sluitingsperiode.
Ik heb nog geen mail ontvangen in verband met mijn tickets. Wat moet ik doen?
Controleer dan zeker jouw “spam” of “ongewenste mail”. Nog steeds geen mail? Neem dan contact op met onze klantendienst via webshop.be@cda-parks.com.
Ik heb een abonnement. Krijg ik een compensatie?
Jouw abonnement zal automatisch verlengd worden met het aantal openingsdagen waarop Bellewaerde Aquapark gesloten is, binnen de geldigheid van jouw abonnement.
Je zal binnenkort een e-mail ontvangen waarin staat dat je abonnement verlengd is. Alvast bedankt voor jouw geduld.
Is het verplicht om op voorhand een ticket aan te kopen?
Omwille van veiligheidsredenen worden er slechts maximaal een aantal bezoekers toegelaten per dag. Om dit maximum te respecteren, is het verplicht om op voorhand online je toegangsticket te reserveren.
Kan ik ter plaatse een ticket aankopen?
Dit is niet mogelijk ter plaatse. Een toegangsticket dient op voorhand online aangekocht te worden.
Moet ik ook reserveren voor mijn kind kleiner dan 85cm?
Het is niet nodig om te reserveren voor kinderen kleiner dan 85cm.
Hoe kan ik mijn bezoek reserveren?
Het reserveren van jouw bezoek is mogelijk via onze website. Ga naar : tickets.
Als je reeds een ticket hebt, ga dan naar onze boekingssite. Vervolgens moet je de barcodecijfers van jouw huidig ticket ingeven en kan je een beschikbare dag van bezoek aanklikken. Daarna wordt je reservatie per mail bevestigd. Deze mail breng je samen met je huidig ticket mee op de dag van jouw bezoek. Indien je meerdere tickets hebt, dien je deze stappen te herhalen per ticket.
Als je nog geen ticket hebt, ga dan naar de « Tickets » pagina van onze website. Vervolgens kies je het gewenste ticket zoals volwassene of kind. Selecteer jouw gewenste datum van bezoek en rond je bestelling af. Daarna wordt je reservatie per mail bevestigd en ontvang je jouw digitale tickets. Deze digitale tickets breng je mee op de dag van jouw bezoek.
Het wordt aangeraden om jouw bevestigingsmails en tickets geprint mee te brengen.
Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan zeker jouw “spam” of “ongewenste mail”. Nog steeds geen mail? Neem dan contact op met onze klantendienst via +32 (0)57 46 86 86 of klantendienst@bellewaerde.be
Kan ik reserveren voor de ganse dag?
Afhankelijk van je gewenste bezoekdatum, is het mogelijk dat je een tijdsslot moet aanduiden.
Ik heb een Educpass. Kan ik gratis toegang krijgen tot Bellewaerde Aquapark?
Leraren met een EducPass kunnen hun gratis toegang verkrijgen via www.tickets-for-parks.be. De leerkracht kan slechts 1 x per seizoen (van 02/02/24 tot en met 05/01/25, enkel geldig op woensdag en vrijdag, niet geldig op dagen waarop het park volzet is) per park gebruik maken van zijn gratis ticket. Elke leraar kan een gratis ticket voor zichzelf en maximum 4 tickets aan 25% korting aankopen via het online platform. Je ontvangt na betaling je tickets per mail en moet je dus niet meer aanbieden aan de kassa en kan rechtstreeks het park binnen gaan.
Wat als ik mijn Adventure Pass ben verloren?
Een duplicaat van de Adventure Pass is enkel te verkrijgen in geval van beschadiging, verlies of diefstal en door middel van het betalen van een administratieve kost ter waarde van € 8,00 tenzij een geldig politiebewijs van diefstal kan voorgelegd worden. In dat geval kan de Adventure Pass gratis opnieuw afgedrukt worden. Mocht de eerder bekomen Adventure Pass toch teruggevonden worden bij verlies, is deze niet meer geldig.
Moet ik met een abonnement ook reserveren?
Het is belangrijk dat elke persoon een toegangsticket tot het park heeft zodat wij het maximum aantal bezoekers kunnen respecteren. Dit is ook geldig voor abonneehouders. Wij raden je aan om tijdig te reserveren.
Hoe kan ik mijn bezoek reserveren met een abonnement?
Ga dan naar https://reserveren.bellewaerde.net. Vervolgens moet je de barcodecijfers van jouw huidig abonnement ingeven en kan je een beschikbare dag van bezoek aanklikken. Daarna wordt je reservatie per mail bevestigd. Deze mail breng je samen met je huidig abonnement mee op de dag van jouw bezoek. Indien je voor meerdere abonnees wenst te reserveren, dien je deze stappen te herhalen per abonnement.
Opgelet: de reservatievoucher is net als jouw abonnement strikt persoonlijk. In geen enkel geval kan dit worden overgedragen, uitgeleend of verkocht aan een derde persoon.
Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan zeker jouw “spam” of “ongewenste mail”. Nog steeds geen mail? Neem dan contact op met onze klantendienst via +32 (0)10 42 17 17 of klantendienst@bellewaerde.be
Welke voordelen krijg ik bij mijn abonnement?
Dankzij jouw Adventure Pass kan je vrienden of familie meenemen aan een extra voordelig tarief!
Personen die jou vergezellen ontvangen éénmalig de volgende kortingen op het volwassentarief, zoals geafficheerd aan de kassa. De korting is geldig bij aanwezigheid van de Adventure Pass houder én op vertoon van een geldige Adventure Pass aan de kassa.
Opgelet: reserveren voor personen die jou vergezellen kan enkel door een e-mail naar info.aquapark@bellewaerde.be te sturen. Gelieve hierbij je naam, bezoekdatum, tijdslot en het aantal personen te vermelden.
*De directie behoudt zich het recht om de promotie op te schorten of stop te zetten op eender welk moment.
Als abonnee krijg je ook 10% korting in de restaurants Aqua Bistro en Garden Café.
Ik heb een Plopsa Fun Card. Hoe reserveer ik mijn bezoek?
Je kan je bezoek online te reserveren, door te surfen naar https://tickets-for-parks.be/ en de kortingscode PLOPSA2BAQ in te geven.