Is het verplicht om op voorhand een ticket aan te kopen?
Omwille van veiligheidsredenen worden er slechts maximaal een aantal bezoekers toegelaten per dag. Om dit maximum te respecteren, is het verplicht om op voorhand online je toegangsticket te reserveren.
Kan ik ter plaatse een ticket aankopen?
Dit is niet mogelijk ter plaatse. Een toegangsticket dient op voorhand online aangekocht te worden.
Moet ik ook reserveren voor mijn kind kleiner dan 1 meter?
Het is niet nodig om te reserveren voor kinderen kleiner dan 1 meter.
Hoe kan ik mijn bezoek reserveren?
Het reserveren van jouw bezoek kan via onze website.
- Als je reeds een ticket hebt, ga dan naar https://reserveren.bellewaerde.net/ en volg de stappen. Daarna wordt je reservatie per mail bevestigd. Deze mail breng je samen met je huidig ticket mee op de dag van jouw bezoek. Indien je meerdere tickets hebt, dien je deze stappen te herhalen per ticket.
- Als je nog geen ticket hebt, koop dan je tickets online aan op bellewaerde.be. Daarna wordt je reservatie per mail bevestigd en ontvang je jouw digitale tickets. Deze digitale tickets breng je mee op de dag van jouw bezoek.
Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan zeker jouw “spam” of “ongewenste mail”. Nog steeds geen mail? Neem dan contact op met onze klantendienst via +32 (0)57 46 86 86 of webshop.blw@bellewaerde.be.
Kan ik mijn reservatie annuleren of verplaatsen door bv slecht weer ?
Het is niet mogelijk om een reservatie te annuleren of te wijzigen omwille van het weer.
Het is echter wel mogelijk om je te verzekeren tegen het slechte weer voor slechts €2! Als er tijdens jouw bezoek aan Bellewaerde meer dan 4 mm regen valt (tijdens de openingsuren), dan krijg je een gratis ticket om het park op een andere dag opnieuw te bezoeken.
De regenverzekering moet aangekocht worden vóór het bezoek online of aan de kassa's.
Hoe kan ik reserveren met mijn Riebedebie of 365 kaart ?
Via www.tickets-for-parks.be kan je aan de hand van de unieke code op jouw kaart een voucher aanvragen. Op vertoon van deze voucher, je Riebedebie of 365 kaart én je identiteitskaart ontvang je je gratis ticket(s) aan de ingang van het park (1 ticket voor de kaarthouder en 1 ticket voor één extra persoon).
Ik heb een abonnementen van een ander park. Hoe verkrijg ik mijn korting?
Je kan je bezoek online te reserveren, door te surfen naar https://tickets-for-parks.be/
Daar geef je de volgende promocode in en rond je je reservatie af:
Code “PARTNERPROMO50” voor abonnees van:
- Walibi Belgium
- Parc Astérix
- Futuroscope
- Walibi Rhône-Alpes
- Walibi Holland
- France Miniature
- Chaplin’s World
Code “PARTNERPROMO40” voor abonnees van:
- Plopsa Group
- Openluchtmuseum Bokrijk
- Grottes de Han
- Monde Sauvage
- Boudewijn Seapark
- Movie Park
Code “PARTNERPROMO20” voor abonnees van:
- Efteling - Voor onbepaalde tijd gesloten wegens covid-19
- Toverland
Opgelet: je verkrijgt enkel toegang tot het park op vertoon van je reservatiebevestiging EN je abonnement.
Ik heb op de website mijn ticket aangekocht en betaald, maar nog niets ontvangen. Wat nu?
Gelieve steeds goed jouw "spam" of "ongewenste mails" te verifiëren.
Heb je je ticket na 24 uur nog steeds niet ontvangen, gelieve dan contact op te nemen met de klantendienst via +32 (0)57 46 86 86 (van maandag tot vrijdag van 8.30u-12u & 12.45u-17.15u) of webshop.blw@cda-parks.com.
Moet ik mijn online ticket afdrukken?
Nee. Je kan ervoor kiezen om je online ticket te printen of te bewaren op je smartphone.